4 مدرس برتر آموزش فارکس در ایران

۶ بازديد
فعالیت در فارکس در ایران در این سالهای اخیر بسیار مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است و آموزش این بازار مالی بسیار مهم و قابل توجه است.

در اینجا خیلی سریع میریم سراغ معرفی 4 مدرست برتر در زمینه آموزش فارکس


4 مدرس برتر آموزش فارکس در ایران




یکی از بهترین مدرسین در زمینه فارکس جناب آقای سعید خاکستر می باشد. ایشان در زمینه پرایس اکشن بسیار آموزش های مفیدی را ارائه داده است.
میتوانید آموزش های فارکس استاد سعید خواکستر را از سایت کهن اف ایکس دریافت نمائید.
یکی دیگر از بهترین مدرسین فارکس در ایران آقای رضا گلشاهیان است 
آقای رضا گلشاهیان یک مدرس و تریدر در فارکس هستند که دوره آموزشی ایشان در سه سطح به صورت آفلاین و رایگان در فضای مجازی قابل دانلود است.

رضا گلشاهیان اولین نفر در ایران هستند که شروع به آموزش فارکس به صورت گسترده کردند ایشان فعالیت خود را از سال 90 آغاز کردند. شما با مشاهده دوره‌ ایشان با انواع تحلیل‌های تکنیکال آشنا می‌شوید سپس انتخاب می‌کنید که از کدام روش در معاملات خود استفاده کنید.
میتوانید آموزش های ایشان را در سایت فراچارت دریافت نمائید.


یکی دیگر از مدرسین برتر در زمینه فارکس خانم پریسا نصر میباشد
پریسا نصر با بیش از یک دهه فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس ، ارزدیجیتال و بورس ایران توانسته 20 هزار دانشجو در این زمینه تربیت کند که بسیاری از افراد موفق و دانشجویان دوره های ایشان در آکادمی مالی نصر مشغول به فعالیت می باشند.
پریسا نصر در کنار دوره های حضوری و آنلاین چند سالی کانال کلوب مالی را در تلگرام تاسیس کرده است که در آن کانال علاوه بر سیگنال رایگان معاملات فارکس نسبت به آموزش فارکس نیز اقدام می نماید.


رسیدیم به چهارمین نفر از مدرسین برتر آموزش فارکس در ایران
آقای محمدعلی پور صمدی یکی دیگر از تریدرهای حرفه‌ای در بازار فارکس هستند که آموزش حضوری فارکس را از سال 97 شروع کردند و نهایتاً یک دوره جامع آموزش فارکس به صورت ویدیو آفلاین تهیه کرده و به فروش گذاشته‌اند. یکی از مزیت‌های خاص ایشان آن است که حتی پایان‌نامه دانشگاهی خود را در رابطه با بازارهای مالی نوشته‌اند و به صورت تخصصی با اصول پشت پرده و پایه‌ای بازار آشنایی‌ات دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.